de laatste etappe en verslagje - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Holten - WaarBenJij.nu de laatste etappe en verslagje - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Holten - WaarBenJij.nu

de laatste etappe en verslagje

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 September 2014 | Canada, Vancouver

Hi Folks

De voorlaatste kwam uit Merritt. Toen we daar de weerverwachtingen zagen van Hope en Vancouver besloten we om nog een dagje in Merritt te blijven. Gisteren vertrokken uit Merritt via de 5A naar Princeton , Hope en als eindpunt (en inpaklokatie) een Campground (Tynehead RV) in Surrey.
We kwamen daar laat aan dus werd het nog laat de koffers inpakken, want vanmorgen wilden we de Camper vroeg inleveren om dan naar het Hotel te gaan.
Zo gezegd zo gedaan..alles ging op rolletjes bij het inleveren, zodat we rond 11 uur in het hotel waren. De koffers in de kamer gezet en met de Canada line naar Vancouver gegaan. Daar door Gas town gelopen, wat gegeten en nog de nodige souvenier shops binnengelopen om e.e.a te kopen voor deze en genen.
Om 6 uur kwamen we toch wel wat "uitgewoond" terug in het Hotel. Daar de laatste paar biertjes opgedronken en in de tegenover gelegen Pub daarna, als afsluiting, nog een reuze Nacho's "achter de kiezen" geduwd.

Morgen is het reisdag en rond half 11 nemen we de Shuttle bus naar het vliegveld waar we nog een paar uurtjes zullen doorbrengen voordat we om kwart over 2 zullen opstijgen. In Calgary wordt nog een tussenstop gemaakt. Bijna 9 uur later zullen we (als alles volgens plan gaat) dan om half 11 op Schiphol aankomen. Dan nog een toertje met de NS naar Roermond.

Zo Folks ..het zit er dus op

Nog wat getallen:

Gereden KM's : 4164
1057 liter benzine getankt.

2 wolven, één beer, een tiental herten, 2 Orka's, 2 Chinook zalmen en 3 politie auto's gezien. :-)
5 dode, aangereden herten langs de weg gezien. :-(
3 buien regen gehad waarvan bij Hope een fikse was (zie foto).

We hebben het enorm getroffen met het weer waardoor deze campertrip een hele mooie is geworden.

We danken allen voor de leuke reacties. iedere morgen na een blogje hebben we deze gelezen.

met vriendelijke groetjes

Ineke en Peter

• 26 September 2014 - 07:11

Hans En Gerdie:

Goeijemorgen, ( hier tenminste )

We willen jullie een goede terugreis wensen met dank voor de levendige verslagen en prachtige foto's.
    Tot gauw, "oppe ruiver"

• 26 September 2014 - 07:50

Hans:

JOOOOOH

Het was weer een genoegen om 3 weken lang iedere dag met een bakkie pleur en sigaar jullie verhalen te lezen en foto's te kijken.Het heeft een gevoel gegeven dat ik in de kofferbak mee ben gereisd, geweldig mooi. en bedankt.
    Goede terug reis en een prettige vlucht en ik hoor wel als je geland ben op schiphol.
    Groetje van de velgenpoetser uit REAL

• 26 September 2014 - 08:11

Glazuurtjes:

Ik mis nog wel wat getallen, zoals liters wijn/bier haha. Goeie reis en tot zaterdag!

Xxxx

• 26 September 2014 - 08:53

Ine De Rijck:

Hoi Peter en Ineke,

Jullie hebben alweer een schitterende reis achter de rug, waar jullie nog lang van na zullen genieten. Helaas aan alles kom een einde. Kom goed thuis en tot zondag.

Louis en Ine.

• 26 September 2014 - 12:10

Elly:

Hai Campertjes,

Ik heb genoten van al die leuke verhalen en prachtige foto's. Wat is de wereld mooi....

En wens jullie een behouden en veilige terugreis en zie jullie weer in Limbabwe!!
    Gr, XXXElly

• 26 September 2014 - 12:22

Jan:

Het was weer een mooie reis, waarbij we konden reizen dankzij het verslag de vele foto's.

Een goede terugreis gewenst naar de nazomer in Nederland.

• 26 September 2014 - 20:18

Mirthdegueldre:

Dank dat ik een beetje mee kon reizen en goed thuiskomst! Liefs, Mirth