15 en 16 Cherryville - Vernon - Merritt - Reisverslag uit Merritt, Canada van Peter Holten - WaarBenJij.nu 15 en 16 Cherryville - Vernon - Merritt - Reisverslag uit Merritt, Canada van Peter Holten - WaarBenJij.nu

15 en 16 Cherryville - Vernon - Merritt

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 September 2014 | Canada, Merritt

Het eind komt in zicht (jammer genoeg)

Van Goldpanner Campgroiund (met een mooie collectie, wegrottende oldtimers en tractoren) naar Vernon was maar een kippeneindje. Op het gemak gedoucht, ontbeten, en aangereden. In Lumby koffie gedronken en daarna langs de Silver Star Campground in Vernon gereden om de O'Keefe ranch te bezoeken (een 6 tal km verderop).
Een interessante rondleiding gehad waarbij een "inkijkje"werd gegeven in de geschiedenis en de leefwijze van de bewoners van deze ranch.
Dat duurde toch al met al een dikke 2 uur. Op de Silver Star Campground aangekomen, de stoeltjes naar buiten en de traditie hervat. (Ien 2 glaasje witte wijn en Ik 2 biertjes)
De zoon van de eigenaar was een grote treurwilg aan het slopen die tijdens een recente storm was omgewaaid. Tja dan kan ik niet toekijken en de goede man een handje toegestoken. Daarbij ook even in zo'n truck mogen rijden wat ook weer een leuke ervaring was.
Vandaag de trip hervat met een route langs de westkant van Lake Okanagen. Een bochtige, maar erg mooie weg met weer mooie uitzichten op het meer.
Highway 97C van Kelowna naar Merritt was, al klimmend naar ruim 1700 meter, een mooie ruime Highway. We hebben een paar buitjes gehad aan de oostkant van de bergen maar toen we Merritt binnen reden en ons op de Campground gesetteld hadden, kon "de traditie" toch weer buiten, in het zonnetje, hervat worden.

zo Folks ....de laatste 3 dagen breken morgen aan. Hoe we die ingevuld hebben zullen jullie lezen in de laatste blog die ik donderdagavond zal publiceren.

Howdy Folks

• 23 September 2014 - 07:47

Glazuurtjes:

Wat een leuke verhalen toch steeds weer! Geniet van de laatste dagen en kom veilig thuis!

Xxx

• 23 September 2014 - 07:49

Ria:

Wat vliegt de tijd! Geniet nog van jullie laatste dagen en een goeie reis!

• 23 September 2014 - 08:01

Hans:

JOOOOOH Lumberjack

Je moet toch wat doen om een biertje te verdienen, over een paar dagen kan je weer velgen komen kappen.
    Ik zorg voor het bier. van de reaal (eerst even halen want ik heb al 3 weken droge lippen). Daar heeft Ien geen last van hoor ik al weer.
    Mooie plaatjes weer.

Geniet ervan en rij voorzichtig.

Groetjes van de velgennschrobber uit REAL

• 23 September 2014 - 08:55

Elly:

Hai Goldplanners,

Alweer mooie foto's! Geniet nog van alle moois daar.

Gr, XXX Ell

• 23 September 2014 - 08:59

Hans:

JoooooH.
    je krijgt de groeten van Ton.

• 23 September 2014 - 09:14

Nalda:

Hoi peter en ineke wat leuk jammer dat ik pas op het laatst kan reageren wij wensen jullie nog een paar fijneleuke en mooie dagen toe en ik zal alsnog al jullie reisverslagen en foto's bekijken lieve groetjes en komweer veilig thuis xxx Fred en Nalda

• 23 September 2014 - 14:00

Ans Van Onna:

Geniet er samen nog even van !!!
    Groetjes,
    Ans

• 23 September 2014 - 19:42

Jo En Ria:

Wat was het leuk om jullie zo te volgen. Stoer hoor Peter dat was niet een klein boompje.
    Geniet nog van jullie laatste dagen, goede reis terug, kom veilig thuis en tot gauw
    De Vervoortjes

• 27 September 2014 - 14:19

Annie Hendriks:

Is het nu al bijna tijd om naar huis te gaan dan wens ik jullie een goeie reis toe.

Hier schijnt nu het zonnetje dan kunnen jullie nog na genieten

gr Annie